Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych "DOREN"

im. Berty Trusiewicz

 Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej  

Różewiec 1   11-600 Węgorzewo

tel\fax 0874276039   nr konta 18 1600 1462 1845 0075 4000 0001

doren@doren.pl


 

 

strona główna

program ośrodka
program postrehabilitacyjny
adresaci programu
przyjęcia
kontakt
kadra
galeria

linki

projekt Wyjść z Cienia

projekt Wyjść z Cienia Galeria zdjęć

ogłoszenia

regulamin wewnętrzny

  

 

Data dodania: 18.10.2019.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym - Zakup i dostawa różnych artykułów żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu


Data dodania: 18.10.2019.

Zawiadomienie o wyborze oferty - dostawa i montaż siłowni zewnętrznej do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN


Data dodania: 08.10.2019.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym - dostawa i montaż siłowni zewnętrznej do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN


Data dodania: 22.03.2019.

Zawiadomienie o wyborze oferty - ubezpieczenie ryzyka odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych Doren


Data dodania: 08.03.2019.

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM - ubezpieczenie ryzyka odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych Doren


Data dodania: 17.12.2018

Plan zamówień publicznych na rok 2019


Data dodania: 15.10.2018

Data dodania: 8.10.2018

Zapytanie oferowe - gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg


Data dodania: 28.09.2018

Zawiadomienie o wyborze oferty - dostawa artykułów żywnościowych


Data dodania: 26.09.2018

Zawiadomienie o wyborze oferty - dostawa węgla


Data dodania: 25.09.2018

Zawiadomienie o wyniku postępowania - środki czystości


Data dodania: 25.09.2018

Zawiadomienie o wyborze oferty - dostawa paliwa


Data dodania: 24.09.2018

Zawiadomienie o wyborze oferty - dostawa gazu propan-butan


Data dodania: 24.09.2018

Zawiadomienie o wyborze oferty - dostawa materiałów biurowych


Data dodania: 17.09.2018

Zapytanie oferowe - dostawa materiałów biurowych


Data dodania: 17.09.2018

Zapytanie oferowe - dostawa środków czystości, higieny, chemii gospodarczej oraz worków na odpady gospodarcze


Data dodania: 17.09.2018

Zapytanie oferowe - gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg


Data dodania: 17.09.2018

Data dodania: 17.09.2018

Zapytanie oferowe - Zakup i dostawa różnych art. żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu


Data dodania: 17.09.2018

Zapytanie oferowe - dostawa workowanego węgla kamiennego energetycznego Eko –groszek, oraz workowanego węgla kamiennego orzech


Data dodania: 11.09.2018.

Ogłoszenie - „DIALOG MOTYWUJĄCY”.


Data dodania: 23.03.2018.

Zawiadomienie o wyborze oferty - opracowanie dokumentacji projektowej przydomowej oczyszczalni ścieków na terenie Ośrodka DOREN


Data dodania: 19.03.2018.

Wynik postępowania - ubezpieczenie ryzyka odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych Doren


Data dodania: 15.03.2018.

Zapytanie ofertowe - dokumentacja projektowa przydomowej oczyszczalni ścieków


Data dodania: 06.03.2018.

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM - ubezpieczenie ryzyka odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych Doren


Data dodania: 10.01.2018.

Wyniki - dostawa gazu propan-butan


Data dodania: 04.01.2018.

Zapytanie oferowe - gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg


Data dodania: 04.12.2017.

Wyniki - dostawa węgla


Data dodania: 04.12.2017.

Wyniki - dostawa paliwa


Data dodania: 01.12.2017.

Plan zamówień publiczych na rok 2018


Data dodania: 01.12.2017.

Wyniki - dostawa środków czystości


Data dodania: 30.11.2017.

Zawiadomienie o nie roztrzygnięciu postępowania na gaz


Data dodania: 30.11.2017.

Wyniki - dostawa materiałów biurowych


Data dodania: 28.11.2017.

Wyniki - zakup i dostawa różnych art. żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu od 01-01-2018 do 31-12-18


Data dodania: 22.11.2017.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na „ zakup i dostawę różnych artykułów żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu”


Data dodania: 21.11.2017.

Zapytanie oferowe - gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg


Data dodania: 21.11.2017.

Zapytanie oferowe - dostawa workowanego węgla kamiennego energetycznego Eko –groszek, oraz workowanego węgla kamiennego orzech


Data dodania: 21.11.2017.

Zapytanie oferowe - dostawa środków czystości, higieny, chemii gospodarczej oraz worków na odpady gospodarcze


Data dodania: 21.11.2017.

Zapytanie oferowe - dostawa materiałów biurowych


Data dodania: 21.11.2017.

Data dodania: 15.11.2017.

Zakup i dostawa różnych art. żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu od 01-01-2018 do 31-12-18

Uwaga - pozycja numer 21 w załączniku 2 została usunięta


Data dodania: 20.10.2017.

Zmiana prowadzącego szkolenie “Jak skutecznie pomagać”


Data dodania: 16.10.2017.

Zaproszenie na szkolenie "Jak skutecznie pomagać"


Data dodania: 25.09.2017.

Zawiadomienie o wyborze oferty


Data dodania: 12.09.2017.

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym na wykonanie, dostawę i montaż mebli pokojowych, krzeseł do stołówki, łóżek i materacy do łóżek dla pacjentów Ośrodka DOREN w Różewcu


Data dodania: 19.05.2017.

Rozstrzygnięcie konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa


Data dodania: 14.04.2017.

Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa


Data dodania: 17.03.2017.

Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa


Data dodania: 16.01.2017.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę materiałów biurowych do Ośrodka DOREN w Różewcu


Data dodania: 13.01.2017.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów użytkowanych przez Ośrodek DOREN w Różewcu


Data dodania: 13.01.2017.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg do Ośrodka DOREN w Różewcu


Data dodania: 12.01.2017.

Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę środków czystości do Ośrodka DOREN w Różewcu


Data dodania: 09.01.2017.

Data dodania: 09.01.2017.

Data dodania: 05.01.2017.

Data dodania: 04.01.2017.

Ogłoszenie - dostawa gazu propan – butan w butlach stalowych


Data dodania: 04.01.2017.

Data dodania: 22.12.2016.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na „Zakup i dostawę różnych artykułów żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu”


Data dodania: 12.12.2016.

Data dodania: 8.12.2016.

Plan zamówień publicznych na rok 2017


Data dodania: 29.11.2016.

Ogłoszenie o zatrudnieniu psychologa w pełnym wymiarze etatu.


Data dodania: 15.09.2016.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - inspektor nadzoru


Data dodania: 12.09.2016.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Data dodania: 12.09.2016.

Zapytanie ofertowe - Inspektor nadzoru


Data dodania: 06.09.2016.

Zawiadomienie - Inspektor nadzoru


Data dodania: 29.08.2016.

Zapytanie ofertowe - Inspektor nadzoru


Data dodania: 26.08.2016.

Data dodania: 22.12.2015.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg do Ośrodka DOREN w Różewcu.


Data dodania: 17.12.2015.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę materiałów biurowych do Ośrodka DOREN w Różewcu.


Data dodania: 16.12.2015.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup i dostawę różnych artykułów żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu.


Data dodania: 16.12.2015.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów użytkowanych przez Ośrodek DOREN w Różewcu.


Data dodania: 14.12.2015.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę środków czystości do Ośrodka DOREN.


Data dodania: 11.12.2015.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę węgla do Ośrodka DOREN.


Data dodania: 04.12.2015.

Dostawa workowanego węgla kamiennego energetycznego Eko –groszek, oraz workowanego węgla kamiennego orzech do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 04.12.2015.

Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów użytkowanych przez Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 04.12.2015.

Dostawa gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 04.12.2015.

Dostawa środków czystości, higieny, chemii gospodarczej oraz worków na odpady gospodarcze do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 04.12.2015.

Dostawa materiałów biurowych do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 27.11.2015.

Zakup i dostawa różnych artykułów żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu.


Data dodania: 13.04.2015.

Ogłoszenie

Sprzdam dwa jachty Tango 730 S kompletne z silnikiem. Rok produkcji 2005 i 2006. Stan żagli i osprzętu dobry. Cena za sztukę 17000.00 zł. Jachty do obejrzenia w Różewcu koło Węgielsztyna. Więcej informacji na tel. 604-511-604.


Data dodania: 13.01.2015.

Dostawa gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 13.01.2015.

Dostawa materiałów biurowych do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 11.12.2014.

Dostawa gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 11.12.2014.

Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów użytkowanych przez Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 11.12.2014.

Dostawa węgla kamiennego energetycznego Eko-groszek do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 11.12.2014.

Dostawa materiałów biurowych do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 11.12.2014.

Dostawa środków czystości, higieny, chemii gospodarczej oraz worków na odpady gospodarcze do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 25.11.2014.

Zakup i dostawa różnych art. żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu.


Data dodania: 12.06.2014.

Data dodania: 13.12.2013.

Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów użytkowanych przez Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 11.12.2013.

Dostawa gazu propan – butan w butlach stalowych 11 kg do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 10.12.2013.

Dostawa materiałów biurowych do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 10.12.2013.

Dostawa środków czystości, higieny, chemii gospodarczej oraz worków na odpady gospodarcze do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 10.12.2013.

Dostawa węgla kamiennego energetycznego Eko-groszek do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu.


Data dodania: 05.12.2013.

Zakup i dostawa różnych artykułów żywnościowych do stołówki Ośrodka DOREN w Różewcu.


Data dodania: 22.08.2013.

Ogłoszenie o przetargu ofertowym na dostawę kuchni gazowej 6-palnikowej z piekarnikiem elektrycznym do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN


Data dodania: 06.12.2012.

Ogłoszenie o przetargu ofertowym na dostawę środków czystości, higieny, chemii gospodarczej oraz worków na odpady gospodarcze do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN


Data dodania: 06.12.2012.

Ogłoszenie o przetargu ofertowym na dostawę materiałów biurowych do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN


Data dodania: 06.12.2012.

Ogłoszenie o przetargu ofertowym na dostawę węgla kamiennego energetycznego Eko-groszek oraz węgla kamiennego do OŚRODKA DOREN W RÓŻEWCU

 

Data dodania: 28.11.2012.

Ogłoszenie postępowania na Zakup i dostawę różnych art. żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu


Data dodania: 07.11.2012.

Ogłoszenie postępowania na Przebudowę przyłącza cieplnego z istniejącej kotłowni do budynków nr 2 i 3


Data dodania: 19.10.2012.
 

Data dodania: 25.01.2012.

Ogłoszenie PO-4/2012 o przetargu ofertowym na dostawę węgla kamiennego energetycznego Eko-groszek oraz węgla kamiennego do OŚRODKA DOREN W RÓŻEWCU

 

Data dodania: 17.01.2012.

Ogłoszenie PO-3/2012 o przetargu ofertowym na dostawę materiałów biurowych do OŚRODKA DOREN W RÓŻEWCU

 

Data dodania: 17.01.2012.

Ogłoszenie PN/ 2/2012 o przetargu nieograniczonym na ZAKUP I DOSTAWĘ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI OŚRODKA DOREN W RÓŻEWCU

 

Data dodania: 12.01.2012.

Ogłoszenie PO-1/2012 o przetargu ofertowym na dostawę środków czystości, higieny, chemii gospodarczej oraz worków na odpady gospodarcze do Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych DOREN Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Różewcu 11-600 Węgorzewo

 

Data dodania: 08.12.2011r.

Ogłoszenie PN/4/2011 o przetargu nieograniczonym na ZAKUP I DOSTAWĘ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI OŚRODKA "DOREN" W RÓŻEWCU.

 

Data dodania: 13.09.2011r.
 

Data dodania: 27.06.2011r.
 

Data dodania: 23.03.2011r.
 

Data dodania: 07.03.2011r. zmodyfikowano dnia: 15.03.2011

Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych DOREN w Różewcu poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty terapii uzależnień

 

Data dodania: 19.01.2011r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych oraz kursów prawa jazdy w ramach projektu Wyjść z Cienia

 

Data dodania: 13.01.2011r.

Ogłoszenie o konkursie dla pracowników Ośrodka Doren na stanowiska liderów zespołów (społeczności)

 

Data dodania: 11.01.2011r.

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy w ramach projektu „Wyjść z Cienia”. Postępowanie numer PN/8/2010

 

Data dodania: 11.01.2011r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na dostawę węgla do "Ośrodka Doren"

 

Data dodania: 07.01.2011r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na dostawę środków czystości do "Ośrodka Doren"

 

Data dodania: 03.01.2011r.

Dodatkowe wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przeprowadzenia szkolenia o nazwie „Technolog robót wykończeniowych”

 

Data dodania: 30.12.2010r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na sukcesywną dostawę węgla do Ośrodka DOREN

 

Data dodania: 30.12.2010r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na sukcesywną dostawę materiałów biurowych do Ośrodka DOREN

 

Data dodania: 30.12.2010r.

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia na sukcesywną dostawę art. spożywczych do stołówki Ośrodka Doren

 

Data dodania: 29.12.2010r.
 

Data dodania: 21.12.2010r.

Ogłoszenia o zamówieniu na sukcesywną dostawę węgla do Ośrodka DOREN w Różewcu

 

Data dodania: 21.12.2010r.

Ogłoszenia o udzieleniue zamówienia na Organizację i przeprowadzenie diagnozy predyspozycji zawodowych oraz zajęć z reintegracji zawodowej

 

Data dodania: 21.12.2010r.

Ogłoszenia o udzieleniue zamówienia na Organizację i przeprowadzenie zajęć z Kształtowania i doskonalenia podstawowych umiejętności aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym- reintegracja społeczna dla BO przebywających w Ośrodku Doren w Różewcu oraz opieka nad mieszkaniem readaptacyjnym i jego mieszkańcami w ramach realizowanego projektu Wyjść z cienia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Data dodania: 21.12.2010r.

Ogłoszenia Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę środków czystości do Ośrodka Doren” zank sprawy 5/PN/2010

 

Data dodania: 20.12.2010r.

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka DOREN

 

Data dodania: 15.12.2010r.

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka DOREN

 

Data dodania: 14.12.2010r.

Ogłoszenia o wyborze oferty na usługi terapeutyczne

 

Data dodania: 14.12.2010r.

Ogłoszenia o wyborze oferty na doradcę zawodowego

 

Data dodania: 14.12.2010r.

Ogłoszenia o zamówieniu na sukcesywną dostawę materiałów biurowych do Ośrodka Doren w Różewcu

 

Data dodania: 03.12.2010r.

Ogłoszenia o zamówieniu na sukcesywną dostawę środków czystości do Ośrodka Doren w Różewcu

 

Data dodania: 03.12.2010r.
 

Data dodania: 01.12.2010r.

Ogłoszenie o zamówieniu na Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka Doren

 

Data dodania: 25.11.2010r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 383580 - 2010.

 

Data dodania: 25.11.2010r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 383552 - 2010.

 

Data dodania: 25.11.2010r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 382796 - 2010.

 

Data dodania: 25.11.2010r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 382778 - 2010.

 

Data dodania: 24.11.2010r.
 

Data dodania: 24.11.2010r.
 

Data dodania: 15.109.2010r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na szkolenie zawodowe i kurs prawa.

 

Data dodania: 29.09.2010r.
 

Data dodania: 05.01.2010r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego na dostawę art. spożywczych do stołówki Ośrodka DOREN w/g specyfikacji.

 

Data dodania: 15.12.2009r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na dostawę artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka DOREN.

 

Data dodania: 01.12.2009r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu.

 

Data dodania: 23.09.2009r.
 

Data dodania: 06.05.2009r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego  na usługi terapeutyczne w ramach projektu "Wyjść z Ciena".

 

Data dodania: 07.01.2009r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania
przetargowego na dostawę artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka DOREN.



W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na dostawę artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka informuję, że wyłoniono następujących dostawców:

CZĘSĆ I - art. spożywcze - Przedsiębiorstwo Handlowe „MaDar” Dariusz Drabyk 11-600 Węgorzewo ul. Przemysłowa 7 o


UZASADNIENIE: wpłynęła jedna oferta, wartość oferty nie przekracza wartości środków przeznaczonych na zakup art. spożywczych.

CZĘŚĆ II - mięso, wędliny - Sklep Mięsno – Wędliniarski Dariusz Wiśniewski 11-600 Węgorzewo ul. Mickiewicza 8


UZASADNIENIE: wpłynęła jedna oferta, wartość oferty nie przekracza wartości środków przeznaczonych na zakup mięsa i wędlin.

CZĘŚĆ III - nabiał - MONA – KONTRA sp. z o.o. 16-400 Suwałki ul. Majora Hubala 6


UZASADNIENIE: wpłynęły dwie oferty, wybrano ofertę korzystniejszą.


CZĘŚĆ IV - warzywa, owoce - przetarg nierozstrzygnięty, nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ V – pieczywo - GS „Samopomoc Chłopska” 11-600 Węgorzewo
ul. Zamkowa 24


UZASADNIENIE: wpłynęła jedna oferta, wartość oferty nie przekracza wysokości środków przeznaczonych na zakup pieczywa.


Dyrektor Ośrodka

Marek Chodubski


 
Data dodania: 09.12.2008r.

Węgorzewo: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI OŚRODKA .

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI OŚRODKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zamówienie obejmuje swym zakresem dostawy artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka DOREN w Różewcu w okresie od 01.01.2009 do 31.12.2009..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział dostawcy, którzy : 1. Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do dokonania dostaw będących przedmiotem zamówienia, c) dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami posiadającymi doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zadania,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków dostawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania dostawcy (dokument nie starszy niż sprzed trzech miesięcy), Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Doren.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły spożywcze.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły ogólnospożywcze w/g specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.·

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso i jego przetwory.·

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso i przetwory w/g specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: ,najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa i owoce.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa i owoce w/g specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieczywo.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chleb i bułki w/g specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Dokumentacja do pobrania:  doren2008.rar

Data dodania: 27.02.2008r.

 

Węgorzewo: Dostawa art.spożywczych do stołówki Ośrodka.
Numer ogłoszenia: 38286 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel.087 4276039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art.spożywczych do stołówki Ośrodka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. spożywczych - warzywa i owoce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do dokonania dostaw będących przedmiotem zamówienia, c) dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami posiadającymi doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zadania, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania dostawcy (dokument nie starszy niż sprzed trzech miesięcy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja do pobrania: doren4.rar

 


Data dodania: 27.02.2008r.

Węgorzewo: Wykonanie ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów.
Numer ogłoszenia: 38352 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie niepalnej klatki schodowej do istniejącego budynku w/g programu funkcjonalno-użytkowego, wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia na budowę,inwentaryzacja powykonawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1)Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2600,00 zł. 2) Wadium może być wniesione w: a)Pieniądzu b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)Gwarancjach bankowych, d)Gwarancjach ubezpieczeniowych, e)ubezpieczeniowych poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacone winno być na rachunek bankowy 07 1020 4753 0000 0802 0003 9974 w terminie do dnia 28-03-2008.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,finansowe i techniczne.Spełniać warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt III 2.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Dokumentacja do pobrania: doren3.rar

Data dodania: 15.02.2008r.

 

Węgorzewo: Dostawa art. spożywczych do stołówki Ośrodka.
Numer ogłoszenia: 30647 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. spożywczych do stołówki Ośrodka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są art. spożywcze, w tym mięso, wędliny, nabiał, warzywa i owoce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.Posiadają uprawnienia niezbędne do dokonania dostaw będących przedmiotem zamówienia, 3.Dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami posiadającymi doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zadania, 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny(wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki Ośrodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. spożywczych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki Ośrodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. spożywczych- mięso i przetwory mięsne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki Ośrodka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. spożywczych - nabiał.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki Ośrodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. spożywczych - warzywa i owoce..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dokumentacja do pobrania: art.spoz.2007
 

Data dodania: 05.02.2008r.

 

Węgorzewo: Wykonanie ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów.
Numer ogłoszenia: 20722 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie niepalnej klatki schodowej do istniejącego budynku w/g programu funkcjonalno-użytkowego, wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia, inwentaryzacja powykonawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 2600 PLN należy wnieść w wybranej formie w art.45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w terminie do 23-02-2008. 3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych, należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 23-02-2008. Do oferty należy dołączyć kserokopie w/w dokumentów potwierdzone za zgodność z orginałem. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art.46 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne. Spełniać warunki zawarte w art 22. ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt III.2.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Dokumentacja do pobrania:  doren 2008
 

Data dodania: 17.09.2007r.

Różewiec, dnia 2007-09-10

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

PRZETARGOWEGO  NA  ROBOTY  BUDOWLANE

 

         W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na roboty budowlane „ adaptacja poddasza budynku Pałac – Młyn na cele mieszkalne” informuję, że jako wykonawcę wyłoniono firmę Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane KOZBUD Władysław Kozij ul. Witosa 30 11-600 Węgorzewo.

Uzasadnienie:

Złożono  tylko jedną  ofertę, która  nie przekracza  wielkości środków przeznaczonych na realizację  zadania.

Dyrektor Ośrodka

Marek Chodubski

 

 

Data dodania: 17.09.2007r.

Różewiec, dnia 2007-09-10

 

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU  POSTĘPOWANIA

PRZETARGOWEGO  NA  ROBOTY  BUDOWLANE

 

         W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na roboty budowlane „ wykonanie ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów  ” informuję, że  nie wyłoniono wykonawcy.

Uzasadnienie:

Złożono  tylko jedną  ofertę, która  została odrzucona ze względu na przekroczenie  wielkości środków przeznaczonych na realizację  zadania.

 

Dyrektor Ośrodka

Marek Chodubski


Data dodania: 14.08.2007r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja poddasza budynku Pałac-Młyn na cele mieszkalne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ścian działowych, montaż okien dachowych, instalacje c.o. c.w.u., sanitarna, elektryczna. Wykonanie projektu w/g programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie pozwolenia na budowę, inwentaryzacja powykonawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 4700 PLN należy wnieść w wybranej formie w art.45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w terminie do 07-09-2007.
    3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych, należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 07-09-2007. Do oferty należy dołączyć kserokopie w/w dokumentów potwierdzone za zgodność z orginałem.
    Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art.46 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne.
    Spełniać warunki zawarte w art 22. ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych
     
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt III.2.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych DOREN
Różewiec 1
11-600 Węgorzewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
Dokumentacja do pobrania: doren_poddasze

Data dodania: 14.08.2007r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie niepalnej klatki schodowej do istniejącego budynku w/g programu funkcjonalno-użytkowego, wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia na budowę, inwentaryzacja powykonawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 2600 PLN należy wnieść w wybranej formie w art.45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w terminie do 07-09-2007.
    3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych, należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 07-09-2007. Do oferty należy dołączyć kserokopie w/w dokumentów potwierdzone za zgodność z orginałem.
    Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art.46 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne.
    Spełniać warunki zawarte w art 22. ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych
     
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt III.2.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych DOREN
Różewiec 1
11-600 Węgorzewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumentacja do pobrania: doren_ciagi

Data dodania: 14.06.2007r.

 

Różewiec 2007-06-14

 

Znak : ZP/1/2007

                                               

      RABI  Rafał Bielski

Sklep Hurtownia Artykułów Artykułów Przemysłowych

                                                            Ul. Ełcka 18

                                                            19-200 Grajewo

 

                                                              Sklep Meblowy

                                                               Edward Górny

                                                               Ul. 22 Lipca 20

                                                               16-500 Sejny

                                                              

                                                                P.P.H.U. „Alter”

                                                                Jacek Jakubowski

                                                                Zielona Pasłęcka 32

                                                                14-400 Pasłęk

                                                                 

                                                                 A.M. System Meble

                                                                 Ul. Wiejska 4

                                                                 05-510 Konstancin Jeziorna

                                                 

                                                                 Meblarska Spółdzielnia Inwalidów „ZGODA”

                                                                 Ul. Suwalska 34

                                                                  11-500 Giżycko

                                          

 

 

Dyrektor Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ w Różewcu

 

ZAPRASZA

do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn. :

 

„ dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do pokoi mieszkalnych oraz wykonanie zabudowy belkowej”

 

(na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych) 

 

1.      Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej :

a)      należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,

b)      na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis :

   propozycja cenowa na zadanie pn. :   „ dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do pokoi mieszkalnych oraz wykonanie zabudowy belkowej”

 

c)      ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,

d)      ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,

e)      ma obejmować całość zadania.

2.    Opis przedmiotu zamówienia :

2.1. dostawa mebli wg załączanego zestawienia.

 2.2. wymagania dodatkowe: Meble skrzyniowe winny być wykonane  z płyty wiórowej laminowanej obustronnie w kolorze olcha o grubości 18 mm, posiadajace trwałą powłokę specjalnie utwardzaną,  zapewniającą odporność na wysoką temperaturę i łatwość utrzymania w czystości. Wąskie płaszczyzny mebli skrzyniowych wykończone okleiną drewnopodobną, olchową typu ABS, natomiast blaty robocze mebli narażone na częste użytkowanie wykończone profilem miękkim, drewnopodobnym w kolorze olchy. Drzwiczki mebli skrzyniowych (biurka, szafy) mocowane na zawiasy puszkowe - samohamowne. Drzwi szaf przesuwnych zaopatrzone w uchwyty meblowe wpuszczane, muszelkowe – kolorystycznie dopasowane do koloru mebla, natomiast drzwiczki w meblach otwieranych wyposażone w uchwyty meblowe dwutrzpieniowe w kolorze satyny, wykonane z metalu. Szafy z drzwiami przesuwnymi wyposażone w metalowe mechanizmy rolkowe, szuflady znajdujace się wewnątrz mocowane na prowadnicach rolkowych zapewniajacych łatwość przesuwania. Szuflady i drzwiczki wyposażone w uchwyty metalowe - dwutrzpieniowe w kolorze satyny. W meblach należy zastosować zamki patentowe pojedyńcze i centralne. Półki regałów osadzone  na podpórkach kołkowych regulowanych, umożliwiających zmianę rozstawu półek. Wszystkie meble montowane w całośc za pomoca wkrętów, konfirmatów i kleju. Meble skrzyniowe wyposażone w ślizgacze ułatwiające    przesuwanie mebli.

            Meble tapicerowane typu tapczany wykonane  na bazie formatki sprężynowej z drutu sprężynowego o grubości 2,2 mm i 1,4 mm. Część tapicerowana mebla zawiera wyściółókę tapicerską składającą się z: warstwy wyciszającej, filcu twardego, pianki T-25, owaty oraz tkaniny meblowej. Poducha tapczanu mocowana na podnośnikach sprężynowych do skrzyni tapczanu wyposażonej w duży pojemnik na pościel. Tapczan posiadać winień  tapicerowny szczyt. Pojemnik tapczanu wykonany z płyty meblowej o grubości 18 mm w kolorze olcha.

Krzesła tapicerowane do pokoi wykonane  na drewnianym stelażu w kolorze olchy i tapicerce  w kolorze tapicerki tapczanów. Krzesła do sali konferncyjnej wykonane na bazie stelaża metalowego z tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Krzesła biurowe winny posiadać obrotową podstawę z tapicerownym siedziskiem i oparciem.   

3.    Wymagany termin realizacji umowy :

            do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy

4.    Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium :

          Cena – 100 %

5.    Propozycja ma zwierać następujące dokumenty :

a)      formularz wg załączonego wzoru,

b)      formularz z cenami jednostkowymi poszczególnych elementów zamówienia,

             c)   oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wg wzoru.

6.    Opis sposobu obliczenia propozycji cenowej :

      W cenę propozycji należy wliczyć :

a)      wartość dostawy określona w oparciu o przedmiot zamówienia,

b)      obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

Cena podana przez zleceniobiorcę za dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. 

7.    Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej :

     Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 21.06.2007 r do godz. 11.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ w Różewcu w biurze.

     Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis : „ dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do pokoi mieszkalnych oraz wykonanie zabudowy belkowej”

Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona zleceniobiorcy nie otwarta. Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.  

8.    Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej :

     Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 21.06.2007r. o godz. 11.30 w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ w Różewcu w biurze.

9.    Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcą są :

a) Marek Chodubski - Dyrektor

10. Informacje dotyczące zawierania umowy :

W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany   zleceniobiorca ma podpisać umowę w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ w Różewcu

 

 

W załączeniu :

1. Wzór druku dla „propozycji cenowej”.

2. Zestawienie mebli.

3. Wzór oświadczenia.

 

 

Dokumentacja do pobrania:  doren2007.rar

Data dodania: 09.11.2006r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na roboty budowlane

Węgorzewo 09-11-.2006r.

W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego jako wykonawcę wyłoniono firmę "Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane KOZBUD 11 - 600 Węgorzewo ul. Witosa 30".

Uzasadnienie: Jedyna oferta nie przekraczająca wielkości środków przeznaczonych na realizację zadania.

Dyrektor Ośrodka

Marek Chodubski

 


Data dodania: 07.11.2006r.

            Różewiec 2006-11-06

W odpowiedzi na zapytanie do specyfikacji na przetarg o treści:

1. Kiedy Zamawiający przewiduje przekazanie placu budowy ?

Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych udziela następującej informacji:

1. Zamawiający przewiduje przekazanie placu budowy w dniu 04.12.2006 w związku z trwającymi pracami których termin wykonania określony w umowie 30.11.2006. 

                                                                                                        Dyrektor

                                                                                                        Marek Chodubski

 


Data dodania: 18.10.2006r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- roboty budowlane
Węgorzewo: wykonanie prac wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, do kontaktów: Marek Chodubski, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039, e-mail: marek@doren.pl.
    Adresy internetowe
    Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.doren.pl
    Adres profilu nabywcy (URL):
    Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie.
    Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu.
    1.2)  Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
            Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Węgorzewo Różewiec 1.
    1.3)  Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
    1.4)  Informacje na temat umowy ramowej:
            Czas trwania umowy ramowej:
            Wartość umowy ramowej:
            Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
    1.5)  Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie kompletnych prac wykończeniowych piętra budynku, oraz częściowo piwnic,roboty elektryczne, sanitarne, hydrauliczne
    1.6)  Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświaczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
2.Wykazania przez wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 5 lat trzech podobnych robót budowlanych
3.Wypełniony i podpisany formularz oferty
4.Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót przekazanego ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
5.Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych
6.Dowód wniesienia wadium
    1.7)  Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00.
    1.8)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
    1.9)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)     Wielkość lub zakres zamówienia
            Całkowita wielkość lub zakres: 352433,65 zł
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.12.2006
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
            Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 2600 zł należy wnieść w wybranej formie określonej w art.45 ust.6 ustawy-Prawo zamówień publicznych
2.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaci należność przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie do 08-11-2006
3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 08-11-2006 Do oferty należy załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem
Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium, zgodnie z art 46 ustawy-Prawo zmówień publicznych
    2)     Warunki udziału
            Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
            Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniać warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych
            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów,określonych w pkt. 9
            Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)   Tryb udzielenia zamówienia
    1.1)  Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    1.2)   Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
    2)      Kryteria oceny ofert
    2.1)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    2.2)   Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
    3)      Informacje administracyjne
    3.1)   Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
             Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl.
             Opłata:
             Warunki i sposób płatności:
    3.2)  Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
    3.3)  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 10:00.
    3.4)  Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
    3.5)  Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    3.6)  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 11:00, Ośrodek Doren Różewiec 1 11-600 Węgorzewo.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)   Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
    2)     Informacje dodatkowe: Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
    3)     Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006.

 

Dyrektor Ośrodka

Marek Chodubski

 

Dokumentacja do pobrania:  tutaj (.rar)

Data dodania: 21.08.2006r.

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na roboty budowlane

Węgorzewo 21.08.2006r.

W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego jako wykonawcę wyłoniono firmę "Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane KOZBUD 11 - 600 Węgorzewo ul. Witosa 30".

Oferta w/w firmy była najniższa.

Dyrektor Ośrodka

Marek Chodubski

 


Data dodania: 05.07.2006r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane

 

 Węgorzewo 29-06-2006


Treść ogłoszenia opublikowana w Biuletynie UZP nr 170 z dnia 06-07-2006

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Węgorzewo: wykonanie prac wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, do kontaktów: Chodubski Marek, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039, e-mail: marek@doren.pl.
    Adresy internetowe
    Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.doren.pl
    Adres profilu nabywcy (URL):
    Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek DOREN, Marek Chodubski, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 604-511-604, fax 87-427-60-39, e-mail: marek@doren.pl, www.doren.pl.
    Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie.
    Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu.
    1.2)  Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
            Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 11-600 Węgorzewo Różewiec 1.
    1.3)  Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
    1.4)  Informacje na temat umowy ramowej:
            Czas trwania umowy ramowej:
            Wartość umowy ramowej:
            Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
    1.5)  Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie kompletnych prac wykończeniowych parteru budynku, oraz częściowo pietra- ściany działowe, instalacja elektryczna, tynki, oraz wykończenie pomieszczenia kotłowni (piwnica)
    1.6)  Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.Wykazania przez wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 5 lat trzech podobnych robót budowlanych
3.Wypełniony i podpisany formularz Oferty.
4.Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót przekazanego ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
5.Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie 7 art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
6.Dowód wniesienia wadium.
    1.7)  Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00.
    1.8)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
    1.9)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)     Wielkość lub zakres zamówienia
            Całkowita wielkość lub zakres: Wartość całkowita zadania 352433,65 zł
Etap realizowany w 2006 r wartość 171971,37 zł
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
            Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 3400 zł należy wnieść w wybranej formie w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaci należność przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - w terminie do 7.08.2006r.
3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych, należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 07.08.2006r. Do oferty należy załączyć kserokopie w/w dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem.
4.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych
    2)     Warunki udziału
            Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
            Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, określonych w pkt 9
            Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt II.1.6
 

SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)   Tryb udzielenia zamówienia
    1.1)  Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    1.2)   Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
    2)      Kryteria oceny ofert
    2.1)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    2.2)   Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
    3)      Informacje administracyjne
    3.1)   Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
             Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl.
             Opłata:
             Warunki i sposób płatności:
    3.2)  Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
    3.3)  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00.
    3.4)  Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
    3.5)  Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    3.6)  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:30, 11-600 Węgorzewo Różewiec 1.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)   Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
    2)     Informacje dodatkowe:
    3)     Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.
 

Dyrektor Ośrodka

Marek Chodubski

 

Dokumentacja do pobrania:  tutaj (.rar)
Data dodania: 04.08.2006r.

 

             Różewiec, dnia 2006-03-08

 

Wyjaśnienie

            W związku z otrzymanym zapytaniem o treści ” Co jest podstawą sporządzenia oferty- dokumentacja techniczna czy przedmiar ” dotyczącym SIWZ do przetargu na wykonanie prac wykończeniowych budynku Pałac Młyn w Różewcu w ramach zadania 1/PN/2006 ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr. 170 z dnia 2006-07-06 pod pozycją 355254 uprzejmie informuję, że Ośrodek nie posiada szczegółowej dokumentacji technicznej.

W związku z tym podstawą wyceny jest szczegółowy przedmiar robót.

Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień

2006-08-11, godzina 10:00. Otwarcie ofert o godz. 10:30.

Dokumentacja do pobrania: tutaj (zapisz jako...)