|
|
Data dodania: 20.10.2017. |
|
|
Data dodania: 16.10.2017. |
|
|
Data dodania: 25.09.2017. |
|
|
Data dodania: 12.09.2017. |
|
|
Data dodania: 19.05.2017. |
|
|
Data dodania: 14.04.2017. |
|
|
Data dodania: 17.03.2017. |
|
|
Data dodania: 16.01.2017. |
|
|
Data dodania: 13.01.2017. |
|
|
Data dodania: 13.01.2017. |
|
|
Data dodania: 12.01.2017. |
|
|
Data dodania: 09.01.2017. |
|
|
Data dodania: 09.01.2017. |
|
|
Data dodania: 05.01.2017. |
|
|
Data dodania: 04.01.2017. |
|
|
Data dodania: 04.01.2017. |
|
|
Data dodania: 22.12.2016. |
|
|
Data dodania: 12.12.2016. |
|
|
Data dodania: 8.12.2016. |
|
|
Data dodania: 29.11.2016. |
|
|
Data dodania: 15.09.2016. |
|
|
Data dodania: 12.09.2016. |
|
|
Data dodania: 12.09.2016. |
|
|
Data dodania: 06.09.2016. |
|
|
Data dodania: 29.08.2016. |
|
|
Data dodania: 26.08.2016. |
|
|
Data dodania: 22.12.2015. |
|
|
Data dodania: 17.12.2015. |
|
|
Data dodania: 16.12.2015. |
|
|
Data dodania: 16.12.2015. |
|
|
Data dodania: 14.12.2015. |
|
|
Data dodania: 11.12.2015. |
|
|
Data dodania: 04.12.2015. |
|
|
Data dodania: 04.12.2015. |
|
|
Data dodania: 04.12.2015. |
|
|
Data dodania: 04.12.2015. |
|
|
Data dodania: 04.12.2015. |
|
|
Data dodania: 27.11.2015. |
|
|
Data dodania: 13.04.2015. |
|
|
Data dodania: 13.01.2015. |
|
|
Data dodania: 13.01.2015. |
|
|
Data dodania: 11.12.2014. |
|
|
Data dodania: 11.12.2014. |
|
|
Data dodania: 11.12.2014. |
|
|
Data dodania: 11.12.2014. |
|
|
Data dodania: 11.12.2014. |
|
|
Data dodania: 25.11.2014. |
|
|
Data dodania: 12.06.2014. |
|
|
Data dodania: 13.12.2013. |
|
|
Data dodania: 11.12.2013. |
|
|
Data dodania: 10.12.2013. |
|
|
Data dodania: 10.12.2013. |
|
|
Data dodania: 10.12.2013. |
|
|
Data dodania: 05.12.2013. |
|
|
Data dodania: 22.08.2013. |
|
|
Data dodania: 06.12.2012. |
|
|
Data dodania: 06.12.2012. |
|
|
Data dodania: 06.12.2012. |
|
|
|
Data dodania: 28.11.2012. |
|
|
Data dodania: 07.11.2012. |
|
|
Data dodania: 19.10.2012. |
|
|
|
Data dodania: 25.01.2012. |
|
|
|
Data dodania: 17.01.2012. |
|
|
|
Data dodania: 17.01.2012. |
|
|
|
Data dodania: 12.01.2012. |
|
|
|
Data dodania: 08.12.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 13.09.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 27.06.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 23.03.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 07.03.2011r. zmodyfikowano dnia: 15.03.2011 |
|
|
|
Data dodania: 19.01.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 13.01.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 11.01.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 11.01.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 07.01.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 03.01.2011r. |
|
|
|
Data dodania: 30.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 30.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 30.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 29.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 21.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 21.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 21.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 21.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 20.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 15.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 14.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 14.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 14.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 03.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 03.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 01.12.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 25.11.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 25.11.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 25.11.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 25.11.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 24.11.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 24.11.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 15.109.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 29.09.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 05.01.2010r. |
|
|
|
Data dodania: 15.12.2009r. |
|
|
|
Data dodania: 01.12.2009r. |
|
|
|
Data dodania: 23.09.2009r. |
|
|
|
Data dodania: 06.05.2009r. |
|
|
|
Data dodania: 07.01.2009r. |
W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na dostawę
artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka informuję, że wyłoniono
następujących dostawców:
CZĘSĆ I - art. spożywcze - Przedsiębiorstwo Handlowe
„MaDar” Dariusz Drabyk 11-600 Węgorzewo ul. Przemysłowa 7 o
UZASADNIENIE: wpłynęła jedna oferta, wartość oferty nie
przekracza wartości środków przeznaczonych na zakup art. spożywczych.
CZĘŚĆ II - mięso, wędliny - Sklep Mięsno – Wędliniarski
Dariusz Wiśniewski 11-600 Węgorzewo ul. Mickiewicza 8
UZASADNIENIE: wpłynęła jedna oferta, wartość oferty nie
przekracza wartości środków przeznaczonych na zakup mięsa i
wędlin.
CZĘŚĆ III - nabiał - MONA – KONTRA sp. z o.o. 16-400
Suwałki ul. Majora Hubala 6
UZASADNIENIE: wpłynęły dwie oferty, wybrano ofertę korzystniejszą.
CZĘŚĆ IV - warzywa, owoce - przetarg nierozstrzygnięty, nie
wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ V – pieczywo - GS „Samopomoc Chłopska” 11-600
Węgorzewo
ul. Zamkowa 24
UZASADNIENIE: wpłynęła jedna oferta, wartość oferty nie
przekracza wysokości środków przeznaczonych na zakup pieczywa.
Dyrektor Ośrodka
Marek Chodubski
|
|
Data dodania: 09.12.2008r. |
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im.
Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
087
4276039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA
ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI OŚRODKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:Zamówienie obejmuje swym zakresem dostawy artykułów
spożywczych do stołówki Ośrodka DOREN w Różewcu w okresie od
01.01.2009 do 31.12.2009..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9,
15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.20.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części:
5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu
mogą wziąć udział dostawcy, którzy : 1. Spełniają następujące
warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia
niezbędne do dokonania dostaw będących przedmiotem zamówienia,
c) dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem ekonomicznym
i technicznym oraz pracownikami posiadającymi doświadczenie
i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, d) znajdują
się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zadania,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych
warunków dostawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty:
1. Dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności
oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania dostawcy
(dokument nie starszy niż sprzed trzech miesięcy), Dokumenty
należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez dostawcę. Oferenci z innych
państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające
polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj. odpowiedniki
zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 22.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Doren.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
artykuły ogólnospożywcze w/g specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso i jego przetwory.·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
mięso i przetwory w/g specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: ,najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
warzywa i owoce w/g specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
chleb i bułki w/g specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. |
Dokumentacja
do pobrania: doren2008.rar
|
|
Data dodania: 27.02.2008r. |
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im.
Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.087
4276039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
art.spożywczych do stołówki Ośrodka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa art. spożywczych - warzywa i owoce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8,
15.30.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: a) są uprawnieni do występowania w
obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia
niezbędne do dokonania dostaw będących przedmiotem zamówienia, c) dysponują
wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz
pracownikami posiadającymi doświadczenie i uprawnienia do wykonania
przedmiotu zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej
wykonanie zadania, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności oraz
wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania dostawcy (dokument nie
starszy niż sprzed trzech miesięcy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba
zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
|
Dokumentacja
do pobrania: doren4.rar |
|
Data dodania: 27.02.2008r. |
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im.
Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
087
4276039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie niepalnej klatki schodowej do istniejącego budynku w/g programu
funkcjonalno-użytkowego, wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia na
budowę,inwentaryzacja powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2,
45.33.11.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1)Warunkiem uczestnictwa w
postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2600,00 zł. 2) Wadium może
być wniesione w: a)Pieniądzu b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)Gwarancjach bankowych, d)Gwarancjach
ubezpieczeniowych, e)ubezpieczeniowych poręczeniach udzielonych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr
109, poz. 1158, z póź. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacone winno
być na rachunek bankowy 07 1020 4753 0000 0802 0003 9974 w terminie do dnia
28-03-2008.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy
oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania
ekonomiczne,finansowe i techniczne.Spełniać warunki zawarte w art.22 ust.1
ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Jak w pkt III 2.1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba
zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
|
Dokumentacja
do pobrania: doren3.rar |
|
Data dodania: 15.02.2008r. |
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im.
Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie,
tel.
087
4276039.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.doren.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art.
spożywczych do stołówki Ośrodka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są art. spożywcze, w tym mięso, wędliny, nabiał, warzywa
i owoce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6,
15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość
części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do
występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.Posiadają
uprawnienia niezbędne do dokonania dostaw będących przedmiotem zamówienia,
3.Dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem ekonomicznym i
technicznym oraz pracownikami posiadającymi doświadczenie i uprawnienia do
wykonania przedmiotu zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji finansowej
umożliwiającej wykonanie zadania, 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1.Aktualny(wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy) odpis z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
W siedzibie zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 22.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki
Ośrodka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: Dostawa art. spożywczych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8,
15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki
Ośrodka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: Dostawa art. spożywczych- mięso i przetwory mięsne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8,
15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki
Ośrodka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: Dostawa art. spożywczych - nabiał.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8,
15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa art. spożywczych do stołówki
Ośrodka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: Dostawa art. spożywczych - warzywa i owoce..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8,
15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|
Dokumentacja
do pobrania: art.spoz.2007 |
|
|
Data dodania: 05.02.2008r. |
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im.
Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie niepalnej klatki schodowej do istniejącego budynku w/g programu
funkcjonalno-użytkowego, wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia,
inwentaryzacja powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2,
45.33.11.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data
zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 2600 PLN należy
wnieść w wybranej formie w art.45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego w terminie do 23-02-2008. 3.Wadium wnoszone w gwarancjach
bankowych lub dokumentach równoważnych, należy złożyć w Kasie Zamawiającego
do dnia 23-02-2008. Do oferty należy dołączyć kserokopie w/w dokumentów
potwierdzone za zgodność z orginałem. Zamawiający dokona zwrotu lub
zatrzymania wadium zgodnie z art.46 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy
oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania
ekonomiczne, finansowe i techniczne. Spełniać warunki zawarte w art 22. ust.
1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt
III.2.1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba
zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
|
|
Dokumentacja
do pobrania: doren 2008 |
|
|
|
Data dodania: 17.09.2007r. |
|
Różewiec, dnia
2007-09-10
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
PRZETARGOWEGO NA ROBOTY BUDOWLANE
W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego
na roboty budowlane „ adaptacja poddasza budynku Pałac – Młyn na cele
mieszkalne” informuję, że jako wykonawcę wyłoniono firmę Prywatne
Przedsiębiorstwo Budowlane KOZBUD Władysław Kozij ul. Witosa 30 11-600
Węgorzewo.
Uzasadnienie:
Złożono tylko jedną ofertę, która nie przekracza wielkości
środków przeznaczonych na realizację zadania.
Dyrektor Ośrodka
Marek Chodubski
|
|
|
|
Data dodania: 17.09.2007r. |
Różewiec, dnia
2007-09-10
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
PRZETARGOWEGO NA ROBOTY BUDOWLANE
W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego
na roboty budowlane „ wykonanie ciągów komunikacyjnych w budynku mieszkalnym
pacjentów ” informuję, że nie wyłoniono wykonawcy.
Uzasadnienie:
Złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucona ze
względu na przekroczenie wielkości środków przeznaczonych na realizację
zadania.
Dyrektor Ośrodka
Marek Chodubski
|
|
|
Data dodania: 14.08.2007r. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im.
Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 4276039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja
poddasza budynku Pałac-Młyn na cele mieszkalne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie ścian działowych, montaż okien dachowych, instalacje c.o. c.w.u.,
sanitarna, elektryczna. Wykonanie projektu w/g programu funkcjonalno-użytkowego,
uzyskanie pozwolenia na budowę, inwentaryzacja powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 4700 PLN należy
wnieść w wybranej formie w art.45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego w terminie do 07-09-2007.
3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych, należy
złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 07-09-2007. Do oferty należy dołączyć
kserokopie w/w dokumentów potwierdzone za zgodność z orginałem.
Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art.46 ustawy
-Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy
oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania
ekonomiczne, finansowe i techniczne.
Spełniać warunki zawarte w art 22. ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
jak w pkt III.2.1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
W siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Rehabilitacji
Uzależnionych DOREN
Różewiec 1
11-600 Węgorzewo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert). |
|
Dokumentacja
do pobrania:
doren_poddasze |
|
Data dodania: 14.08.2007r. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im.
Berty Trusiewicz SP ZOZ, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 087 4276039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.doren.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ciągów
komunikacyjnych w budynku mieszkalnym pacjentów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie niepalnej klatki schodowej do istniejącego budynku w/g programu
funkcjonalno-użytkowego, wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia na budowę,
inwentaryzacja powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.11.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 2600 PLN należy
wnieść w wybranej formie w art.45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego w terminie do 07-09-2007.
3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych, należy
złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 07-09-2007. Do oferty należy dołączyć
kserokopie w/w dokumentów potwierdzone za zgodność z orginałem.
Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art.46 ustawy
-Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy
oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania
ekonomiczne, finansowe i techniczne.
Spełniać warunki zawarte w art 22. ust. 1 ustawy-Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
jak w pkt III.2.1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.doren.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
W siedzibie zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Rehabilitacji
Uzależnionych DOREN
Różewiec 1
11-600 Węgorzewo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert). |
Dokumentacja
do pobrania:
doren_ciagi |
|
Data dodania: 14.06.2007r. |
Różewiec 2007-06-14
Znak : ZP/1/2007
RABI Rafał Bielski
Sklep Hurtownia Artykułów Artykułów Przemysłowych
Ul. Ełcka 18
19-200 Grajewo
Sklep Meblowy
Edward Górny
Ul. 22 Lipca 20
16-500 Sejny
P.P.H.U. „Alter”
Jacek Jakubowski
Zielona Pasłęcka
32
14-400 Pasłęk
A.M. System
Meble
Ul. Wiejska 4
05-510
Konstancin Jeziorna
Meblarska
Spółdzielnia Inwalidów „ZGODA”
Ul. Suwalska 34
11-500 Giżycko
Dyrektor Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych Doren
im. Berty Trusiewicz SP ZOZ w Różewcu
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej
na zadanie pn. :
„ dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do pokoi
mieszkalnych oraz wykonanie zabudowy belkowej”
(na podstawie art. 4 pkt 8
ustawy Prawo zamówień publicznych)
1.
Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej :
a)
należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
b)
na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres
zleceniobiorcy oraz napis :
propozycja cenowa na zadanie
pn. : „ dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do pokoi
mieszkalnych oraz wykonanie zabudowy belkowej”
c)
ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
d)
ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
e)
ma obejmować całość zadania.
2.
Opis przedmiotu zamówienia :
2.1. dostawa mebli wg
załączanego zestawienia.
2.2. wymagania dodatkowe:
Meble skrzyniowe winny być
wykonane z płyty wiórowej laminowanej obustronnie w kolorze olcha o grubości 18
mm, posiadajace trwałą powłokę specjalnie utwardzaną, zapewniającą odporność na
wysoką temperaturę i łatwość utrzymania w czystości. Wąskie płaszczyzny mebli
skrzyniowych wykończone okleiną drewnopodobną, olchową typu ABS, natomiast blaty
robocze mebli narażone na częste użytkowanie wykończone profilem miękkim,
drewnopodobnym w kolorze olchy. Drzwiczki mebli skrzyniowych (biurka, szafy)
mocowane na zawiasy puszkowe - samohamowne. Drzwi szaf przesuwnych zaopatrzone w
uchwyty meblowe wpuszczane, muszelkowe – kolorystycznie dopasowane do koloru
mebla, natomiast drzwiczki w meblach otwieranych wyposażone w uchwyty meblowe
dwutrzpieniowe w kolorze satyny, wykonane z metalu. Szafy z drzwiami przesuwnymi
wyposażone w metalowe mechanizmy rolkowe, szuflady znajdujace się wewnątrz
mocowane na prowadnicach rolkowych zapewniajacych łatwość przesuwania. Szuflady
i drzwiczki wyposażone w uchwyty metalowe - dwutrzpieniowe w kolorze satyny. W
meblach należy zastosować zamki patentowe pojedyńcze i centralne. Półki regałów
osadzone na podpórkach kołkowych regulowanych, umożliwiających zmianę rozstawu
półek. Wszystkie meble montowane w całośc za pomoca wkrętów, konfirmatów i
kleju. Meble skrzyniowe wyposażone w ślizgacze ułatwiające przesuwanie mebli.
Meble tapicerowane
typu tapczany wykonane na bazie formatki sprężynowej z drutu sprężynowego o
grubości 2,2 mm i 1,4 mm. Część tapicerowana mebla zawiera wyściółókę tapicerską
składającą się z: warstwy wyciszającej, filcu twardego, pianki T-25, owaty oraz
tkaniny meblowej. Poducha tapczanu mocowana na podnośnikach sprężynowych do
skrzyni tapczanu wyposażonej w duży pojemnik na pościel. Tapczan posiadać winień
tapicerowny szczyt. Pojemnik tapczanu wykonany z płyty meblowej o grubości 18
mm w kolorze olcha.
Krzesła tapicerowane do pokoi
wykonane na drewnianym stelażu w kolorze olchy i tapicerce w kolorze tapicerki
tapczanów. Krzesła do sali konferncyjnej wykonane na bazie stelaża metalowego z
tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Krzesła biurowe winny posiadać obrotową
podstawę z tapicerownym siedziskiem i oparciem.
3.
Wymagany termin realizacji umowy :
do 2 miesięcy od
momentu podpisania umowy
4.
Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował
kryterium :
Cena – 100 %
5.
Propozycja ma zwierać następujące dokumenty :
a)
formularz wg załączonego wzoru,
b)
formularz z cenami jednostkowymi poszczególnych elementów zamówienia,
c) oświadczenie
wykonawcy o spełnianiu warunków wg wzoru.
6.
Opis sposobu obliczenia propozycji cenowej :
W cenę propozycji należy
wliczyć :
a)
wartość dostawy określona w oparciu o przedmiot zamówienia,
b)
obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,
Cena
podana przez zleceniobiorcę za dostawę jest obowiązująca przez okres ważności
umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający
wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o
najniższej cenie.
7.
Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej :
Propozycję cenową
należy złożyć w terminie do dnia 21.06.2007 r do godz. 11.00 w
zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Rehabilitacji
Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ w Różewcu w biurze.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres
zleceniobiorcy oraz napis : „ dostawa mebli biurowych, mebli
tapicerowanych, mebli do pokoi mieszkalnych oraz wykonanie zabudowy belkowej”
Propozycja otrzymana przez
zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona zleceniobiorcy nie
otwarta. Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie
propozycję przed terminem upływu jej składania.
8.
Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej :
Otwarcie złożonych
propozycji cenowych nastąpi w dniu 21.06.2007r. o godz. 11.30 w
siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty
Trusiewicz SP ZOZ w Różewcu w biurze.
9.
Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcą są :
a) Marek Chodubski - Dyrektor
10. Informacje dotyczące
zawierania umowy :
W terminie 7 dni od daty
powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca ma podpisać
umowę w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ w
Różewcu
W załączeniu :
1. Wzór druku dla „propozycji cenowej”.
2. Zestawienie mebli.
3. Wzór oświadczenia.
|
Dokumentacja
do pobrania: doren2007.rar |
|
Data dodania: 09.11.2006r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego na roboty budowlane
Węgorzewo 09-11-.2006r.
W wyniku przeprowadzonego
postępowania przetargowego jako wykonawcę wyłoniono firmę "Prywatne
Przedsiębiorstwo Budowlane KOZBUD 11 - 600 Węgorzewo ul. Witosa 30".
Uzasadnienie: Jedyna oferta nie
przekraczająca wielkości środków przeznaczonych na realizację zadania.
Dyrektor Ośrodka
Marek Chodubski
|
|
Data dodania: 07.11.2006r. |
Różewiec 2006-11-06
W odpowiedzi na zapytanie do specyfikacji na
przetarg o treści:
1. Kiedy Zamawiający przewiduje przekazanie
placu budowy ?
Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych
udziela następującej informacji:
1. Zamawiający przewiduje przekazanie placu
budowy w dniu 04.12.2006 w związku z trwającymi pracami których termin wykonania
określony w umowie 30.11.2006.
Dyrektor
Marek
Chodubski
|
|
Data dodania: 18.10.2006r. |
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU- roboty budowlane
Węgorzewo: wykonanie prac wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek
Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, do
kontaktów: Marek Chodubski, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039, e-mail:
marek@doren.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
www.doren.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego
systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla
osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy
przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty
działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac
wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych,
realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Węgorzewo
Różewiec 1.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie kompletnych prac
wykończeniowych piętra budynku, oraz częściowo piwnic,roboty elektryczne,
sanitarne, hydrauliczne
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających
spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań
określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru
lub zaświaczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
2.Wykazania przez wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 5 lat trzech
podobnych robót budowlanych
3.Wypełniony i podpisany formularz oferty
4.Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót przekazanego
ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
5.Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków do ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ust.1 ustawy-Prawo
zamówień publicznych
6.Dowód wniesienia wadium
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: 352433,65 zł
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data
zakończenia: 28.12.2006
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 2600 zł
należy wnieść w wybranej formie określonej w art.45 ust.6 ustawy-Prawo
zamówień publicznych
2.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaci należność
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie do 08-11-2006
3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych
należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 08-11-2006 Do oferty należy
załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem
Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium, zgodnie z art 46
ustawy-Prawo zmówień publicznych
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniać warunki zawarte
w art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na
podstawie weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów,określonych
w pkt. 9
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.doren.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się
wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie
otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina
11:00, Ośrodek Doren Różewiec 1 11-600 Węgorzewo.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków
Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe: Zastrzega się prawo unieważnienia
przetargu bez podania przyczyn.
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006.
Dyrektor Ośrodka
Marek Chodubski
|
Dokumentacja
do pobrania: tutaj
(.rar) |
|
Data dodania: 21.08.2006r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego
na roboty budowlane
Węgorzewo 21.08.2006r.
W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego
jako wykonawcę wyłoniono firmę "Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane KOZBUD
11 - 600 Węgorzewo ul. Witosa 30".
Oferta w/w firmy była najniższa.
Dyrektor Ośrodka
Marek Chodubski
|
|
Data dodania: 05.07.2006r. |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane
Węgorzewo
29-06-2006
Treść ogłoszenia opublikowana w Biuletynie UZP nr 170 z dnia
06-07-2006
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Węgorzewo: wykonanie prac wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek
Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, do
kontaktów: Chodubski Marek, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, tel. 087 4276039, e-mail:
marek@doren.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
www.doren.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego
systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla
osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ośrodek DOREN, Marek Chodubski, Różewiec 1, 11-600 Węgorzewo, woj.
warmińsko-mazurskie, tel. 604-511-604, fax 87-427-60-39, e-mail:
marek@doren.pl,
www.doren.pl.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy
przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty
działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac
wykończeniowych w budynku Pałac-Młyn w Różewcu.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych,
realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 11-600
Węgorzewo Różewiec 1.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie kompletnych prac
wykończeniowych parteru budynku, oraz częściowo pietra- ściany działowe,
instalacja elektryczna, tynki, oraz wykończenie pomieszczenia kotłowni
(piwnica)
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających
spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań
określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru
lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.Wykazania przez wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 5 lat trzech
podobnych robót budowlanych
3.Wypełniony i podpisany formularz Oferty.
4.Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót przekazanego
ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
5.Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków do ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie 7 art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo
zamówień publicznych.
6.Dowód wniesienia wadium.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Wartość całkowita zadania
352433,65 zł
Etap realizowany w 2006 r wartość 171971,37 zł
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data
zakończenia: 30.11.2006
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 3400 zł
należy wnieść w wybranej formie w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
2.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaci należność
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - w terminie do 7.08.2006r.
3.Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub dokumentach równoważnych,
należy złożyć w Kasie Zamawiającego do dnia 07.08.2006r. Do oferty należy
załączyć kserokopie w/w dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem.
4.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46
ustawy - Prawo zamówień publicznych
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniać warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na
podstawie weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów,
określonych w pkt 9
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Jak w pkt II.1.6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.doren.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się
wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie
otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina
10:30, 11-600 Węgorzewo Różewiec 1.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków
Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.
Dyrektor Ośrodka
Marek Chodubski
|
Dokumentacja
do pobrania: tutaj (.rar)
|
Data dodania: 04.08.2006r. |
Różewiec, dnia 2006-03-08
Wyjaśnienie
W związku z otrzymanym zapytaniem o treści ” Co jest
podstawą sporządzenia oferty- dokumentacja techniczna czy przedmiar ”
dotyczącym SIWZ do przetargu na wykonanie prac wykończeniowych budynku
Pałac Młyn w Różewcu w ramach zadania 1/PN/2006 ogłoszonego w Biuletynie
Zamówień Publicznych nr. 170 z dnia 2006-07-06 pod pozycją 355254
uprzejmie informuję, że Ośrodek nie posiada szczegółowej dokumentacji
technicznej.
W związku
z tym podstawą wyceny jest szczegółowy przedmiar robót.
Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert zostaje przesunięty na
dzień
2006-08-11, godzina 10:00. Otwarcie ofert o godz. 10:30. |
Dokumentacja do pobrania:
tutaj (zapisz jako...)
|